
Forma Vita- tämän takia valitsimme IDkollenin
Kauneusklinikka Forma Vita käyttää TeleID palveluita varmistaakseen potilaidensa identiteetin puhelimitse.
- Mitkä olivat tarpeesi, jotka johtivat yhteydenpitoon Identisureen?
Kuten muutkin toimialamme klinikat, suuri osa yhteydenpidosta potilaidemme kanssa tapahtuu puhelimitse. Pystyimme vastaamaan yleisiin hoitoihin liittyviin kysymyksiin, mutta henkilötietojen ja henkilötietojen osalta tarvitsimme joustavan tavan varmistaa ensin potilaan henkilöllisyys. Meille oli ja on erittäin tärkeää, että potilaamme voivat tuntea olonsa turvalliseksi henkilötietojen käsittelyssämme ja että jaamme arkaluonteisia tietoja oikean henkilön kanssa.
- Millä tavalla TeleID on helpottanut kommunikointia potilaiden kanssa?
Ennen TeleID:n käyttöä potilaan piti käydä klinikoillamme saadakseen henkilökohtaisia tietoja. tai lähetimme tämän tavallisella kirjeellä väestörekisteriosoitteeseen. Tämä oli potilaalle hankalaa ja vei henkilökunnaltamme turhaa aikaa postin käsittelyyn. Nykyään voimme auttaa potilaitamme suoraan puhelimitse yksinkertaisen BankID-tunnistuksen jälkeen.
- Miten potilaanne kokevat tunnistautumisen BankID:llä yhteydenoton yhteydessä?
Olemme saaneet erittäin positiivista palautetta potilailtamme, jotka arvostavat vastuullisuuttamme ja että tunnistaminen on helppoa.
<br />
Meillä on myös ollut potilaita, jotka ovat tulleet klinikoillemme ja unohtaneet ottaa mukaan henkilötodistuksensa, mikä johti aiemmin siihen, että jouduimme varaamaan hoidon uudelleen. Nyt voimme sen sijaan käyttää TeleID legitimointia paikan päällä, jolloin potilaan ei tarvitse odottaa seuraavaa kertaa.
- Millaisena näet toimialasi samankaltaisten palvelujen tarpeen ja kypsyyden?
Toimialallamme potilasturvallisuus ja eheys ovat erittäin tärkeitä. Näemme, että myös alan kollegamme priorisoivat tätä, mutta niiden käsittely voi joskus olla hieman monimutkaista ja päivätty, esim. USB-tikut, joissa on ennen / jälkeen kuvat, jotka julkaistaan. Toimialallamme on paljon tehtävää digitalisoinnin suhteen.