TeleID – varmenna henkilöllisyys etänä

Yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) myötä yritysten on entistäkin tärkeämpää tietää, keiden kanssa ne ovat yhteydessä ja keille ne jakavat henkilötietoja. TeleID tarjoaa mahdollisuuden viestiä asiakkaiden kanssa turvallisesti ja luotettavasti. Katso oheinen ruotsinkielinen esittelyvideo ja ole yhteydessä niin kerromme lisää!
Etänä tapahtuvassa asiakasviestinnässä, kuten puhelimessa tai tukichatissa, on usein tarve todentaa asiakkaan henkilöllisyys. Ratkaisu on TeleID – palvelumme.
Käsittelijä aloittaa todennusprosessin ja pyytää asiakasta todentamaan henkilöllisyytensä eID:n avulla. Suoritettu henkilöllisyystodennus näkyy suoraan näytöllä.
Palvelu on verkkopohjainen, joten se ei edellytä integraatiota tai erillisiä ratkaisuja
Palvelu sisältää sertifikaatin, jolloin yrityksen nimi näkyy näytöllä, kun asiakas tunnistautuu eID:llä
flow1
1. Käsittelijä aloittaa todennusprosessin puhelimitse TeleID:llä ja pyytää asiakasta avaamaan eID:nsä
flow2
2. Asiakas avaa eID:n ja todentaa henkilöllisyytensä näytöllä näkyvää yrityksen nimeä vastaan.
flow3
3. Suoritettu henkilöllisyystodennus näkyy suoraan käsittelijän näytöllä.
EI INTEGRAATIOTA
TeleID on verkkopohjainen ja käyttövalmis palvelu, joka ei edellytä yritykseltä integraatiota tai erillisiä
ratkaisuja
OMA eID-SERTIFIKAATTI
Palveluumme kuuluu myös oma yrityskohtainen sertifikaatti. Yrityksen nimi siis näkyy näytöllä, kun asiakas todentaa henkilöllisyytensä eID:n kautta
SUORITETUT TODISTUKSET TALLENTUVAT LOKIIN
Yritys voi tarkastella eID:n kautta aikaisemmin tehtyjä todennuksia.

Haluatko lisätietoja TeleID:stä?

Pyydä lisätietoja tai varaa esittely oheisella lomakkeella, sähköpostitse info@identisure.com tai puhelimitse numerosta 050 518 1445

    Lomake on suojattu Googlen tietosuojakäytännön ja käyttöehtojen alaisella reCAPTCHA-suojalla