Identisure lanseeraa Salesforceen valmiin sovelluksen henkilöllisyyden varmentamiseen

Valmis sovellus henkilöllisyyden varmentamiseen saatavilla Salesforce AppExchangessa

Lukuisat asiakaspalvelutyöntekijät käyttävät Identisure-palveluja (esim. TeleID) päivittäin asiakkaidensa tunnistamiseen erilaisten pohjoismaisten eID-palvelujen avulla (esim. Mobiilivarmenne, pankkitunnisteet, BankID ja MitID) puhelimitse ja muiden digitaalisten kanavien yli. Tämä mahdollistaa avun tarjoamisen useammille asiakkaille heti ensimmäisestä kontaktista lähtien asiakkaiden turvallisuudesta tinkimättä. Näin voidaan tarjota yksinkertaisesti erinomainen asiakaskokemus.

Identisuren palvelut ovat olleet saatavilla jo useamman vuoden itsenäisinä ratkaisuina, mutta olemme huomanneet että etenkin isommissa asiakaspalvelutiimeissä haluttaisiin tuoda asiakkaan vahva sähköinen tunnistaminen osaksi CRM- tai CC-järjestelmiä.

Olemme jo aiemmin olleet mukana rakentamassa tunnistuspalveluja esim. Zendeskiin, Nyehandel ja Vendre-alustoille mutta nyt olemme lanseeranneet ensimmäisinä valmiiksi käyttöönotettavan tunnistussovelluksen Salesforce AppExchangessa kaikille Service Cloud -käyttäjille. 

Identisure-sovelluksessa on Lightning-komponentti, joka mahdollistaa helpon käyttöönoton ja konfiguroinnin esimerkiksi Service Console -palvelussa ilman kalliita konsulttitunteja. Asiakkaan tunnistaminen voidaan sen jälkeen aloittaa painikkeen painalluksella käynnissä olevan puhelun tai livechatin aikana.

Aluksi Identisure-palvelu on saatavilla Salesforcen ruotsalaisille asiakkaille, mutta suunnitelmissa on tukea muita Pohjoismaisia markkinoita lähiaikoina. 

Lanseeraus on tehty yhteistyössä kumppanimme Kycion kanssa, joka on erikoistunut auttamaan asiakkaitaan luomaan lisäarvoa Salesforceen älykkäiden integraatioiden ja datan konsolidoinnin avulla.

Lisätietoja

Lisätietoja Salesforcesta, maailman johtavasta CRM-järjestelmätoimittajasta voit lukea täältä:
https://www.salesforce.com/se/

Ja Kyciosta:
https://www.kycio.com/